Oecumenische ontmoetingsdag

Kiezen voor duurzaamheid lijkt een logische keuze: minder vlees eten, gebruik van groene energie, afval recyclen, korter douchen, enzovoort. Maar kiezen voor duurzaamheid kan ook een lastige keuze zijn en soms grote gevolgen hebven voor jezelf, maar ook voor het dorp, wijk of stad waar je woont. Hoe kiezen we dan?

Op verhaal komen over Duurzaamheid
Tijdens de ontmoetingsdag nemen we de tijd om met elkaar in gesprek te gaan over de lastige keuzes rond duurzaamheid en over de rol die we als kerken/oecumenische beweging daarin te spelen (kunnen) hebben. Deze dag wordt geleid door Jacobine Gelderloos en Hette Domburg. Beiden hebben veel ervaring met het contextueel bijbellezen.

Aanmelden kan tot dinsdag 10 mei 2022 via het contactformulier of door te mailen naar info@oecumenischplatformnh.nl o.v.v. Ontmoetingsdag. Als u met meerdere mensen komt, vermeld dit dan ook. U ontvangt een week voor bijeenkomst een bevestiging.

Klik hier voor de flyer met meer informatie
(https://parochietuitjenhorn.nl/wp-content/uploads/2022/05/Uitnodiging-Oecumenische-ontmoetingsdag-mei-2022.pdf)