Eerste Kerstdag 2020

In dit bijzondere jaar is niets doen geen optie. We zijn blij dat we toch nog bij elkaar kunnen komen voor deze viering. Gisteren was de première en we zijn blij verrast dat zoveel gezinnen onze digitale kerk al gevonden hebben. Vandaag gaat Pastor Theo Vertelman voor, de lectrice is Elma Veldboer -Beemsterboer, misdienaars zijn Plien en Kjore en de koster is Mart Hoogeboom.
De keuze van de muziek is verzorgd door ons Sint Caecilia koor. U kunt o.a. luisteren naar de mis van Schubert met natuurlijk een paar kerstliedjes

De namen van de 30 parochianen die aanwezig mogen zijn, zijn bekend. Voor degene die thuis deze viering met ons meekijken, we beginnen de uitzending wat eerder. Is het net alsof u er vanaf het begin al bij bent
We wensen u een Zalig Kerstfeest en een Hoopvol 2021.