Vormelingen 2019

Nieuws over het Heilig Vormsel

Ook in 2019 zullen er uit onze parochie weer kinderen van groep 8 gevormd worden. Het vormsel zal dit jaar plaatsvinden op zaterdag 29 juni 2019 in de Cristoforuskerk te Schagen, aanvang 18.30 uur.

Dit doen we samen met de parochie Schagen, Wieringen en Wieringermeer.

De volgende kinderen hebben zich opgegeven: Regina Hooglugt, Ricky Boon, Miel de Groot, Luuk Hof, Mateusz Markiewicz en Mel Pronk.

Op dinsdag 26 februari is er een ouderavond gepland waarin we met elkaar zullen praten over het vormen, de inhoud en werkwijze van het project en de praktische zaken rondom de Vormselviering. Mariosé en pastoor Tilma zullen hier ook aanwezig zijn. De ouderavond vindt plaats om 19.30 uur op de St. Barbaraschool.

Op zondag 17 maart zullen alle vormelingen aan onze parochie worden voorgesteld. Deze viering in samenwerking met het koor D’Cymo begint om 10.00 uur.

Mocht u uw kind alsnog willen aanmelden voor het Heilig Vormsel, dan kan dit natuurlijk alsnog. U kunt dan een mail sturen naar annaly.buter@quicknet.nl.

Wij hopen u allen te zien op zondag 17 maart!

Met vriendelijke groet,

Sandra Kaandorp