100 zomerse dagen, de temperatuur boven de 20 graden, voor veel
parochianen een heerlijke zomer.

Ons Jeugdkoor heeft op maandag 10 september hun eerste repetitie o.l.v. Gerard Boon en Regina Hertog. We zijn heel blij dat we twee vrijwilligers gevonden hebben die deze mooie taak op zich willen nemen. Gerard hebben we gevonden via het netwerk van muzikale bekendheden uit het dorp en Regina via de familie Kruijer, via een oproep op Facebook Ons Dorp. Beide hebben er veel zin in. Fijn dat de kinderen weer heerlijk kunnen zingen. Op zaterdag 13 oktober, aanvang 19.00 is de eerste gezinsviering van dit jaar.

Tijdens de vieringen kunnen we nu gebruik maken van onze eigen beamer, laptop en groot scherm om foto’s en filmpjes te laten zien. Ook is het nu mogelijk om muziek via de eigen telefoon af te laten spelen op de geluidsinstallatie van de kerk. Via de afstandsbediening kunnen de kosters vanaf hun plaats alles bedienen.

We hebben een nieuwe website en hij is in de lucht. De oude was
technisch verouderd. Roy van Lierop heeft de taak van Stefan Goselink overgenomen en we wensen de nieuwe redacteur veel succes toe in deze nieuwe functie. Kijk eens  op www.parochietuitjenhorn.nl
We zijn nog bezig met het overzetten van wat oude gegevens, maar het nieuwste nieuws, de informatie uit dit boekje staat erop.

De algemene verordening gegevensbescherming, AVG, is ook bij ons in de parochie iets waar we rekening mee houden. Het heeft onze aandacht en mocht iemand bezwaar maken dan geven we daar gelijk gehoor aan

Namens het Parochiebestuur
Elma Veldboer-Beemsterboer